Vadå Jul?

När man har det riktigt intensivt på jobbet så lever man med tunnelseende. Så även om det varit tomte, julkulor, julgran eller något annat i nästan varje annons, så har jag nästan "tappat" bort julen.

Lyckades mitt i allt virrvarr knåpa ihop några julkort, resten som skickades fick bli vanliga köpkort - finns helt enkelt inte tid. Sen gällde det också att komma ihåg att köpa frimärken, och ännu värre att få de postade. Men de sniglade sig iväg dem också tillslut. Och idag till den stora äran har jag köpt den första julklappen! Kan man skatta sig lycklig att det inte är så många som måste köpas?

Har även hunnit in en sväng på staden möbel/inredningsaffär som till min stora besvikelse ska stänga igen. Men många fynd kan det säkert bli där under utrensningen.





Kommentarer
Postat av: Siri

Hej, gumman!



Tusen tack för det jättevackra julkortet! Luv u! Din blogg är finast av alla fina bloggar. ;)

2008-12-21 @ 17:31:27
Postat av: Jessica

Naaw gummman! Du är då så snäll!

Saknar dig!



Kramar

2008-12-22 @ 14:05:18
URL: http://rumbala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0