God Fortsättning

Får jag önska er alla.
Jul och Nyår är över och nu har 2008 startat!

Det känns faktiskt som att 2008, (peppar, peppar - ta i trä), kan bli ett bra år! Både jag och sambon har jobb och det stundar sig att vi snart får nycklarna till den nya lägenheten. Jag är positivt inställd att saker och ting ska gå bra!

Ledigheten har jag tillbringat med julklappshandling, julfirande, mellandagsshopping och nyårsfirande med goda vänner. Även om det inte var någon direkt rea under mellandagarna så lyckades jag ändå få hem en klänning (första ägda på ett par år), en topp, två koftor, lite smycken, glittriga leggings och två underbart snygga ljushållare som ska sitta på väggen.

Till Nyår kom en av mina bästa vänner och hälsade på, som jag saknat oerhört mycket (vi hade inte träffats på ett år). Jag, hon och min sambo åkte sedan till Karlstad där min andra favoritvän och hennes sambo köpt hus. Där firade vi in 2008 med flera vänner, god mat och kanon kul sällskap! En bra början på ett Nytt År!

Nu återstår det en vecka kvar av min ledighet, och får jag säga att jag faktiskt längtar tillbaka till jobbet?
Denna vecka kommer fyllas med packning, slit och sura miner. Men det får man ta, när resultatet blir en ny sekelskifteslägenhet med öppen spis! ;)

Kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: DOUCHEBAGS

Detsamma :D

2008-01-06 @ 00:01:11
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se
Postat av: Elin

kikar in och säger hej...

2008-01-06 @ 01:03:50
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0