Jonsy

Nog är vi många som läser bloggar, och vi har nog alla våra favoriter.
Vi följer deras vardag, blir inspirerade och det framkallar nästan ett beroende - detta läsande!

En av bloggarna jag har i min favoritlista är Jonsy, som har utvecklats från en blogg till en mer "blogg-hemsida". 
Hon skriver om sin vardag, sin kreativitet och anledningen till att jag hittade dit är att hon har genomgått en gastricbypass. En sådan operation som jag faktiskt just nu sitter i kö till!
Och just det att hon har varit i liknande sits som mig, och att våra jobb har en röd tråd gör ju just själva läsandet endast roligare!

Nu när jag nyss läste i kapp på hennes sida så visade det sig att hon har just nu en tävling, där priset är en Nikon Coolpix L11. Det enda som tävlingen kräver är att du länkar till henne via din blogg eller hemsida.
Denna chans kan jag inte motstå. Särskilt inte när jag är kameralös (sånär på mobilen) och ett av mina stora intressen är faktiskt just fotografering.

Sen att jag samtidigt får uppmärksamma en av mina favoritsidor är ju inte dumt!

Kika in hos Jonsy! Här är hennes gamla blogg (uppdateras ej längre)  'Den smala lyckan' och för att kika in på hennes nya så gå in här 'Jonsy' . Väl värt att besöka!

Kan även tala om att det endast är flytt av förrådet och städning kvar nu. Så jag har sovit i den nya lägenheten i en vecka nu, mitt i all kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0