Ranunkler och bordsunderlägg

Idag jobbade vi fast det är en klämdag (f.ö. även vanligtvis min lediga dag eftersom jag jobbar 75% + mer tid). Vi får passa på när det är lite lugnare att förbereda oss inför Filipstadsmässan som är den 17-18 maj här i Filipstad. Det är en Företags/Förenings- och Idémässa. Ca 115 st är med och det brukar bli runt 7500 besökare.

Så idag har vi skrivit ut lite broschyrer, visitkort och letat fram lite olika grafiska arbeten vi jobbat med.

Påväg hem i från jobbet kunde jag inte låta bli att smita in en sväng på Bergwalls möbler (lokal inrednings och möbel affär). Passande att den ligger på vägen hem ;) Så hem med mig fick jag 5 st ljusrosa ranunkler i plast och 4 st nya bordsunderlägg (reliefmönstrade med rosor och andra blommor i gråsilver.)

Men nu är det helg, och som det ser ut nu så blir det att bara ta det lugnt.
Trevlig helg allihopa (och hoppas ni har haft en trevlig Valborg - det blev inget
särskilt varken för mig eller sambon).



image257

Bild av mig.

Kommentarer
Postat av: alexandra

jättefin bild :)

2008-05-04 @ 03:03:59
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: anna

svar: ja dirty sexy money är ju jätteroligt :) har bara sett två avsnitt, men det verkar lovande.

tack för din åsikt!

2008-05-04 @ 09:43:37
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0