Litet avtryck

Tänkte att jag skulle lämna ett litet avtryck här i bloggen och visa att jag lever än. Det är och har varit mycket  pågång. Nyligen så separerade jag och min sambo som jag varit tillsammans med i 10 år. Detta innebär ju att det har varit intensiv jakt på lägenhet, som jag nu äntligen fått tag på. Jag har även stått i kö till en operation i ca 1 år som jag nu har fått tid för den 5 november - vilket är ungefär samtidigt som jag ska flytta. Så som sagt är det mycket som snurrar i mitt lilla huvud. Men tar man en dag i taget så brukar det ju gå bra.

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Näe, vad tråkigt att höra! Roligare dock att höra att du trivs på ditt jobb - det är GULD värt!!

2008-10-14 @ 22:57:12
URL: http://lantligt.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej AnnaKarin!

Ja, inte är det kul. Men som du skrev, att trivas på jobbet är guld värt, det håller jag verkligen med om!

2008-10-17 @ 21:53:13
URL: http://rumbala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0