3 saker

Snor en lista rakt av från Lola

Här är den:



Tre saker som alltid finns i min/mitt :

Kylskåp:
Lätta, mjölk och ägg

Frys: Grönsaker, matlåda/or och lax

Skafferi: Pasta, potatis och müsli (el. något likvärdigt)

Handväska: Plånbok, sjal och matlåda/frukt

Sminkväska: Mascara, ögonbrynspenna och foundation

Badrumshylla: Schampo, tandkräm, tandborste

Förråd: Mina leksaker, julgrejer och tomkartonger

Hjärna: Älsklingen, jobb och vikt

Jackficka: Nycklar, cigaretter och mobil

Kryddskåp: Salt, vitlökspulver och grillkrydda

Barskåp:  Rom, vin och öl (till sambon då)

Köksbänk: Burkar (till socker och te), frukt"hylla" och perkulator


Även jag utmanar alla som vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0