Gröna gardiner

Okej jag kan nu checka av systembolaget, besök på jobbet, besök på nya inredningsaffären men maten hoppade jag över, kände inte mig särskilt sugen på att brottas med stressade påskhandlande människor. Jag har grejer hemma så jag klarar mig, och eftersom jag ska bort i morgon så är det ingen kris.

Besöket på nya butiken var riktigt kul. Det var jätte tjusigt inrett och det ryckte i köptarmen flera gånger. Och ja, jag lydde den faktiskt denna gång (bilder kommer senare).  Hann även med lunch hemma hos chefen innan jag var och handlade på systembolaget.

Här om dagen blev jag riktigt besviken då jag hängde upp mina nya fina rosa spetsgardiner och insåg ganska snabbt att de inte alls passade in :( Alldeles ljusa var de för den övriga inredningen, så nu ligger de ute på Tradera om någon känner sig sugen: Kika här!

Så nu när jag gjort misstaget är jag ute efter nya gardiner, och denna gång färgstarka sådana. Hittade ett par fina på Jotex som jag tror skulle passa, hittade även ett par som jag tror/vet skulle passa perfekt i köket där allt går i pasteller (vitt, rosa, blått och grönt).




Övre: Skulle passa till V-rummet. Nedre: Skulle passa till Köket.



Bilder från Jotex

Nej usch, nu måste jag ta tag i städningen!

Kommentarer
Postat av: Jonsy

Vad fint du har det! Glad påsk!

2009-04-12 @ 17:23:33
URL: http://www.jonsy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0