Önskelista

Efter jobbet så tog jag mig en sväng på Erikshjälpen här på stan. Även om man inte är ute efter något särskilt så tycker jag att det kan vara riktigt kul att kika runt på loppisar och second-hand, för ibland så händer det ju faktiskt att man kan hitta ett riktigt fynd! Några saker kom jag såklart hem med (bilder kommer senare). Men så lyckades jag få syn på dessa:




Och så blev jag sådär lite småkär som jag ibland kan bli i prylar. Just nu sitter jag här och suktar efter dem. Tänkt att få måla om dessa och sedan piffa upp med nya porslinsknoppar. Och priset var faktiskt inte så där jätte farligt heller tycker jag, även om jag egentligen inte har 350 kr extra liggandes skräpande här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0