Valborgsmässoafton

Jaså var det nu igen?

Det var ju en aningen enklare när vi förut bodde 150 meter från majbrasan i Persberg. Här i kommunen verkar det vara den populäraste brasan att besöka, och ett stort fint fyrverkeri brukar de ha. I år så har de lovat ett större fyrverkeri än tidigare och här hemma sitter jag. Bitter? Nej faktiskt inte. Ska ta och kolla på mina tv-serier, gotta mig med finncrisp, creme bonjour och vindruvor...ja kanske ett glas vin också. Sambon har fortfarande efterdyningar av magsjukan så därför är jag sjäv här hemma. Jag har satt besöksförbud tills han känner sig bättre!

Idag skulle jag haft en städdag egentligen, men det får bli imorgon istället. Nu ska jag mysa med en kopp kaffe har jag tänkt.

Ha en trevlig Valborg alla där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0