Lite julbak

Jag är ingen mästare på bakning, ganska långt därifrån. Men då och då så kommer suget på att få knåda,
dock brukar jag fråga mig själv halvvägs in i baket vad jag egentligen gett mig in på!

Sambon har tjatat om att han ville baka pepparkakor. Själv hittade jag ett enkelt recept på Kanelsnittar och Rischoklad (ju enklare desto bättre). Så därför fick det bli en liten bakdag idag :) Däremot var det jag som fick avsluta pepparkaksbaket efter sambon trilskats med degen ett tag.





Kanelsnittarna tyckte jag blev väldigt goda, och ganska enkla att göra.
Så här kommer receptet. (Receptet kommer från recepten.se)




Bild och kollage privat.
Recept från recepten.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0