Låt mig må bra

Idag är det en sån dag. Då verkligen allt irriterar mig. Det är kämpigt, dystert och tråkigt. Egentligen vet jag inte varför jag mår som jag gör idag. Är det kanske huvudvärken som smugit sig fram och tillbaka de senaste 3 dagarna, är det att jag står still i vikt, eller att jag insett att jag verkligen är ensam.
Idag är en sån dag som jag bara vill ligga ned och gråta. Funderar på att istället smäcka xboxen full med tv-serier och sitta still i soffan resten av kvällen.

Har börjat jobba idag efter en lång ledighet. Fast jag älskar jobbet så kändes även det kämpigt idag, små saker som satte käppar i hjulet och folk som inte lyssnar. Hoppas på en bättre dag imorgon.

Gjorde ett stort misstag här hemma under kvällen också. Tog fram vågen och vägde mig, fast det egentligen inte är dags förrän på tisdag. Trodde väl mig kanske bli på bättre humör och siffrorna gått ned en aning, i stället hade jag gått upp 0.8 kg. Så dumma saker man ska göra.

Så dör mina växter här hemma också.

Bara så ni vet.

Så nu har jag gnällt färdigt, lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0