Makeover by Ellos

Som jag har sett så har en hel del bloggat om Ellos vårsortiment, och även om det redan är gjort så måste jag få visa vad jag kärat ned mig i. Som flera nämnt så är det en viss GreenGate anda över en hel del saker och inte mig emot!

Stilen skulle passa in perfekt i mitt (redan rosa, blåa pastelliga) kök. Och badrummet som är hittills nästintill oinrett behöver ju faktiskt en del saker. Sovrummet går även det i lite mer romantisk stil, så även där skulle en hel del kunna platsa.

Men är det inte så att när man är som fattigast så ramlar det fram grejer med stort G.

Ursäktar redan nu för kopiösa mängder med bilder ;)










Alla bilder kommer från Ellos, montage/kollage av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0