Sista chansen

Som jag tidigare nämnt så har/ska stadens enda möbel/inredningsbutik slå igen. I lördags hade de auktion på de sista grejerna som var kvar, som jag såklart helt glömde bort. Men idag fick jag nys på att de hade lite smygöppet fortfarande, så jag hängde på chefen när hon ändå skulle dit.

Och även om det inte var så ekonomiskt att impulsköpa "onödiga" grejer just nu så tog shoppingnerven över, jag intalade mig att det är ju faktiskt "Sista Chansen"!  Så jag fick med mig: En lampfot, en lampskärm (som har samma mönster som mina kuddar från samma affär), två större ljuslyktor, en bricka (som är lika som mitt brickbord fast i mindre format), två grytlappar och en grytvante.






De genomskinliga lyktorna och brickan är nytt (rosa lyktorna är i samma stil,
och även de inköpta där fast för nått år sedan), nya grytvanten och lapparna.

Bild på lampan kommer antagligen imorgon, hade ingen glödlampa som passade hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0