Riktigt puff

Idag har jag puff puff på armarna, gillar puffärmar och dessa är verkligen puff puff. Solen skiner idag, tack och lov. Energi-depåerna börjar ta sitt slut så det behövs påfyllning.

Just nu: Gör jag en folder till kyrkovalet i höst. Ett av de få jobben denna vecka, 3 dagar kvar till semester.

Förövrigt: Skorna jag har på mig är nya och i strl 38, innan jag började gå ned i vikt hade jag strl 39-40. Inte konstigt att det kännts som jag klapprat runt i träskor de senaste månaderna. Annars så har jag träningsvärk i rumpan, baksidan + framsidan av låren, sidomagmusklerna och vaderna. Så kan det gå när man tränar för första gången sen innan semestern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0