Sånt jag går igång på

Inredning!

Ja jag vet, kanske är det tråkigt för dig?

Men jag blir så där alldeles gó i kroppen när nyaste Allt i Hemmet dimper ned. Jag gottar mig, blir inspirerad, planerar och drömmer mig bort. Drömmer mig bort? Ja till det där huset jag någon gång ska ha, där jag får bestämma! Så snart jag blivit tillräckligt inspirerad från tidningen brukar jag gå ut på nätet och kika på hus som finns här i kommunen. Och nångång sådär ibland så är det något som känns sådär rätt. Men all annan tajming runt omkring är bara fel.

Så just nu fortsätter jag drömma.




Bilder på nyaste Allt i Hemmet taget av mig. Ett hus från Bovision,
här i kommunen som känns sådär rätt och perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0