Skapa stilen

Man brukar ibland hitta "skapa stilen" i inredningstidningar, på andra bloggar eller lite varstans och tänkte då prova på det själv. Kul att göra när man är uttråkad här i regnet, plus att man hittar en hel del nya inredningsbutiker på nätet när man söker efter något specifikt.

Blev så förtjust i sovrummet som Nordsjö hade på sin hemsidan, som jag visade här förut, att jag bestämde mig för att använda den som förgrund till sökandet. Och här är vad jag hittade.




Miljöbild - Nordsjö
Brickbord Marrakesh - House of Hedda
Stol - Svenska Hem
Skrin - Design Direkt
Rosa kuddar (4 st) - Syster Lycklig
Orange kudde, Babuschka, överkast - Ellos
Matta - IKEA
Lampa/lykta - Indiska
Kokeshi docka  - Pimpinella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0