En försenad hälsning

Jag får nu, en dag försent, önska en trevlig Advent - eller rättare sagt:
Hoppas ni har haft en trevlig Advent!


För min del blev det att i alla hast sätta upp adventsstakar och stjärnor i fredags när jag kom hem från jobbet. För på lördagen var det dags för julbord med arbetskamraterna.

Vi startade upp vid halv fem hos en av arbetskamraterna där vi blev bjudna på välkomstdrink och tilltugg. En match i bowling på Wii, som jag däremot tyvärr missade. Det var meningen att vi skulle köra en turnering, men tiden räckte inte till. Klockan sex började julbordet på den fina restaurangen Hertig Karl här i Filipstad. Mycket folk, mycket god mat.
Efter middagen gick vi alla hem till chefen och fortsatte med lite Irish coffee, vin och öl.
Tiden rullade på lite väl snabbt och hemma var vi igen först kl. 5 (!) på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0