Tiden räcker inte till...

Så var det helg igen, eller ja...snart är den över igen. Intensiva dagar på jobbet har det varit, ännu intensivare kommer det bli. Julen närmar sig och så gör även annonseringen. Samtidigt ska jag hinna varva ned emellanåt, förbereda avdentspyntning, handla julklappar och allt sånt som "måste" göras.

Julstressen har redan börjat tränga sig på. Samtidigt har jag blivit lite av socialt isolerad. Orken till att lyfta på telefonluren och ringa vänner finns inte riktigt där....tiden räcker inte till.

Men ännu står jag på benen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, jag vet hur du känner, men vi får försöka ta nån helg snart och umgås lite. jag tar med mig lite vin och kex och kommer till filip så snart som möjligt.



massor av kramar och solsken =)

2009-11-24 @ 18:10:21
URL: http://josefinejulen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det, om något, tycker jag låter som en bra plan!

Och tack gumman!



Massa kramar

2009-11-24 @ 20:58:00
URL: http://rumbala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0