Lite som en dröm

Igår morse ringde mobilen. "Jag har fixat fyra biljetter till Rammstein".
Det var min kompis som ringde i extas.

Under helgen hade vi pratat om att Rammstein kommer och spelar på Globen den 20 feb 2010. Biljetterna skulle släppas kl. 9 på måndag och hon hade bestämt sig för att åka in och (förhoppningsvis) köpa biljetter. Så frågan var: "Ska du och Markus ha?" Det tog emot men jag var tvungen att svara nej, så mycket pengar har jag inte ens på kontot.

Men som jag skrev tidigare så ringde hon mig igår, med fyra biljetter i handen. "Ni ska med!". Hon hade redan uttänkt en plan. SPONSRING! Jag och gubben fyller snart år, närmare bestämt jag den 19 oktober och han nästföljande dag. Så nu ligger det på min kompis bord att ringa runt till våra nära och kära och be om lite födelsedagssponsring!

Tilläggas ska att det är ytterst sällsynt att alla vi 4 har samma musiksmak annars.


 

Nästa skiva (Liebe ist für alle da" med Rammstein släpps den 19 oktober.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0