Senaste rapport

Blogginläggen från mig haglar inte direkt tätt, tänkte därför göra en liten rapport om vad som pågått sen sist. Egentligen har det kanske inte hänt så mycket, men tiden har allt rullat på.

Just nu: Jobbar jag mina vanliga 85% igen, det rullar på som vanligt kan man säga.
Vikten: Skulle tro att den står ganska still. Har ännu inte vägt mig och får lite ångest varje gång jag tänker på att väga mig då jag säkerligen kommer bli besviken (suck). Klädkontot har stigit - på både gott och ont!
Senaste: Marknad, jobb, jobb, jobb. Kräftkalas hos mamma och loppisbesök (bilder kommer).
Annars: Lätt höstdeppig, vill göra om hemma. Stampar lite på samma ställe känns det som.
Snart: Födelsedag, för både mig och gubben.
Saker som lättar upp höstdeppigheten: Gubben som väcker mig med kaffe och smörgås. Alla tv-serier som startar igen. Att solen faktiskt skiner!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0