Lite jag

HAR DU:
Opererat dig: Ja, en magsäcksoperation (GBP)
Piercing: Ingen piercing, bara hål i öronen
Tatuering: Nej inga ännu
Barn: Samma svar här
Använt droger: Nej, om inte nikotin och alkohol räknas
Hamnat i slagsmål: Ett halvdant eller så...

JUST NU:
Äter du: Inget, men ska snart göra mat. Karré och sen nått annat, får se vad kylen erbjuder
Dricker du: Vatten
Ska du: Ja, göra mat då
Lyssnar du på: Tv:n i bakgrunden och Markus som drar i bordslådan
Väntar du på: Att mina loppisfynd ska torka så jag sätta dem på plats :)
Tittar du på: Nada, skärmen ju
Har du på dig: Svarta mjukisshorts och grå mjukiströja, och strumpor (fryser)

DIN FRAMTID:
Barn: Kommer säkert nångång
Giftermål: Mer osäkert där
Karriär: Hoppas jag får vara kvar där jag är ett par år till

VAD DU FÖREDRAR:
Kramar eller Kyssar: Beror alldeles på vad jag är på för humör
Kortare eller Längre: Eh va? Jag föredrar att vara kortare i ett par...om det är nu det frågan syftar på?
Snygg mage eller Snygga armar: Ingen jag funderat över
Busig eller lydig: Skulle vilja vara mer busig, men är nog egentligen ganska lydig

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej
Tappat bort glasögon/linser: Nej, har inga
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Som tre-åring på trehjuling, dock oskyldigt - ville bara leka
Röntgats: Ja nångång
Krossat någons hjärta: Vet inte...
Mobbat någon: Nej aldrig mobbat, blivit mkt mobbad dock
Gråtit när någon dött: Ja

TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: Förälskelse vid första ögonkastet - självklart
Gud: Nej
Mirakel: Ja, men inte något som har med "Gud" eller liknande att göra
Aliens: Aliens-marsianer som filmer "visar" dem - nej. Liv på andra planeter, varför inte?
Magi: Beror lite på hur man definierar magi...
Ett himmelrike: Nej
Tomten: Nej
Änglar: Nej
Transformers: Nej

BLANDAT:
Är du kär i någon? Ja tänka sig det är jag :)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Huset på landet finns i mina drömmar
Tycker andra att du är attraktiv? Sambon hoppas jag svara ja ;)
Dricker du? Allt möjligt, alkohol? Ja det med ibland
Använder du droger? Nikotin
Vilket schampo använder du? Det är olika
Vilken parfym använder du? Varierar mellan två stycken (Paris Hiltons CanCan och Britneys Midnight Fantasy)
Vad är du rädd för? Döden
Gillar du att tvätta? Nej, men det är alltid gött när det är klart (nytvättat luktar så gott!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0