Men vad har du hittat på då?

Ja, vad har man egentligen gjort när man har varit ledig från jobbet i nästan 19 dagar?

Började mitt jullov med ett maraton med tv-serien "Life". Det har varit julförberedelser, julklappspackning och matlagning. Julafton spenderades hos mamma. Nyår tillsammans med vänner och god mat. Sedan har jag kört ett maraton med min absoluta "hjärte-serie", Buffy the Vampire Slayer. Det är dialogerna, djupet (nope det är inte bara en tonårig brud som bankar på vampyrer), symbolismen, humorn, draman som gör att jag kan se serien om och om igen. Några promenader har det blivit trots kylan (en tur till affären resulterade i blåslagna knän), kameran har hängt med två gånger nu när jag äntligen köpt ett nytt minneskort. Mormor fyllde 82 år och det blev i och med det en tur till Köping. Men det jag allra mest har gjort det är vilat ut!




På nedersta bilden är det kära mormor och kära mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0