Min "dagens"

Dagens frukost: En rågkuse med ost och skinka på, kaffe.
Dagens insats: Jobbet, påbörjat en restauranmeny och fortsatt redigera årets Turistguide.
Dagens utflykt: Promenaden till från jobbet, kanske inte direkt utflykt dock.
Dagens risktagande: Prova på Twinings Green Tee and Orange = inte gott hahaha
Dagens undsättning: Att jag hjälpt mina kunder såklart ;)
Dagens lättnad: Aaah, klockan är snart fem!
Dagens Lunch: Tonfisk/pastasallad
Dagens ingengörsjobb: Matlagningen, eller det kanske är kemi...hmm...kopiering! Hah.
Dagens mellis: Äpple på förmiddagen, banan på eftermiddagen och en apelsin här på kvällen.
Dagen tålamod: Oinbokat möte som dök upp på morgonen.
Dagens onyttiga: Currysåsen till maten idag kanske...
Dagens fina: Att sambon värmde mina tofflor, hämtade filt, stöttade upp min onda rygg.
Kvällens middag: Marinerad fläskytterfilé, egengjord klyftpotatis, currysås (tyvärr på pulver) och grönsaker. Mums!
Kvällens tv: "Online-tv:n" visade senaste CSI och Cougar Town.
Kvällens skratt: När terroriserade Markus fötter mohahahahaaa.
Kvällens smarta tekniska: Att jag kom underfund med att det var roligt att ta kort i utomhus i mörkret så ljuset blir som streck haha
Kvällens sanning: Jag tycker det är otroligt skönt att helgen är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0