Jessica idag - Lista

Känsla just nu: Smått irriterad då blogg inte fungerar som det ska, och frustrerad över att mitt illustrator tjabblar...

Jobb: Ja hela dagen :) (Producerat en folder, brevpapper, kuvert och annonser.

Outfit: Svarta tights och grå myströja.

Middag: Köttfärssås och pasta, stekta champinjoner.

Övriga familjen: Bubben sitter och slötittar på tv bredvid mig här.

Premiär: Smakat nytt löste, Blue Fruits - slutsats: Jag - Mycket gott, Sambon - Njaaaeee....

Påhälsning: Ingen idag.

Dricker: Te och vatten.

Äter: Inget nu just nu, middags se ovan.

Kvällsnöje: Laptopen och lite tv.

På min tv ikväll: Inget särskilt, zappar.

Läser: Bloggar.

Längtar till: Sommaren. Dö snö, döö!

Funderar på: Om hur det skulle vara att studera på distans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0