Mitt 2011

Jag önskar er alla ett Gott Nytt År!

Mitt 2011:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Studerade en kurs via högskolan och klarade det...

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget nyårslöfte.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej inga, men flera som blivit gravida - babyboom 2012!

Vilket datum kommer du alltid att minnas i år?
Detta år har jag inga minnesmärken.

Vad var din största framgång 2011?
Att våga tänka på framtiden.

Största misstaget?
Inget jag kan komma att tänka på.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
En miniförkylning nu under början av julsemester, har för mig att jag hade någon förkylning tidigare i år också...men inget värre än så.

Bästa köpet?
Alla praktiska saker från IKEA (nya glas, stekpanna, matlådor m.m.)

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och sånt borträknat, kläder och hushåll....
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Flera småsaker. Bl.a. att Filipstadsflytt närmar sig för vissa personer.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Säkert något från min playlist till löpningen.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Började hårt men blev gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Dansat ;-)
Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen idé att tänka så.
Hur tillbringar du julen?
Jag tillbringade den med sambo och hemma hos svärföräldrarna, juldagen med mamma och hennes särbo.

Blev du kär i år?
Blev inte, var redan

Favoritprogram på tv i år?
Av nyheterna på "tv": American Horror Story.

Bästa boken du läste i år?
Milleniumtrilogin (men tusan Svenska filmerna var inge bra, del 1 gick att titta på men sen stängde vi av skiten.)

Största musikaliska upptäkten?
Mumford and Sons
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Lugna puckar med släkten, smörgåstårta. Markus fyllde 30 år.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Säkert.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Bekvämt casual.
Den bästa nya människan du träffade?
Ingen ny vad jag kan komma på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0