Svedd - det märks att det brunnit i knutarna...

Pust, flås, suck. NU är sista tidningen för i år ivägskickad till tryckeriet. Förra veckan har helt och hållet gått i jobbet tecken. Med bra planering så har det gått väldigt smidigt, men vi har jobbat i högt tempo och haft att göra heeela tiden.

Största skräcken: Mitt i allt var vi tvugna att byta tryckeri. Bytet skulle egentligen skett i januari, men vårt gamla tryckeri var oroliga över att de kanske inte skulle hinna med. Så nu fick vi skicka iväg allt till det nya tryckeriet, utan att hunnit ställa om datorerna och allt. Men det verkar ha gått bra... slutliga domen blir på tisdag när vi får se tidningen färdigtryckt.

Lördagen var tvättdag. Vi fick även besök från Karlstad = kaffe och bulle. Sedan lite goda nyheter från Karlstad på kvällen (yay) och sen fick jag ont i halsen (mindre yay). Halsontet satt i även söndagen och idag så är jag mer lite rosslig.... låt mig slippa att bli sjuk! Med ledighet kommer sjukdom, wtf!

Så nu, 3 arbetsdagar sedan semester 22 december - 9 januari.

Hmm, just det ja, träningen blev näst intill obefintlig pga jobb och halsont...och för att jag råkade ha sönder vår Xbox360 = inget Kinect = ledsen Jessica: Tisdag 13/12: 22 minuter Kincet (Kick-box konditionsrutin) + 10 min roddmaskin låg/medel hastighet. Torsdag 15/12: 20 min roddmaskin varav ca 8 min medel/hög och resten låg med enbart styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0