Nya tag

Ja, veckans träning har nästan varit obefintlig. Tisdag: Cardio-kickboxning, 30 min och Lördag: Powerwalk ca 3 km. Jag har en hel lista (i mitt huvud) med olika ursäker och orsaker till varför jag inte tränat mer. Men det skiter i stället i och satsar på nya tag denna vecka!

Har nu under lunchen varit uppe på Vårdcentralen och fått EMBLA-plåster, ett sk. bedövningsplåster, för att senare idag ska jag upp till barnmorskan och ta ur min gamla p-stav och sätta in en ny. Yay, nej! Det är inte särskilt trevligt, men behövs däremot endast göras var tredje år. Passade även på att lämna blodprover för kontroll av mina värden (järn, socker, B12 m.m.). Fyra rör blod fattigare blev jag, och 30 min lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0