Veckan....

Veckans irritation: Schenker har slarvat bort mitt paket! Hmpf.
Veckans lycka: Vi verkar äntligen hittat vad det var för fel på bilen...
Veckans jobb: Nästa nummer inför Advent och Julskyltningen. Plus trycksaker.
Veckans gottit: Nån tårtliknandekaka som mumsades på lördagkväll - blev bjuden.
Veckans träning: Måndag: 1 tim styrketräning, onsdag: löpning 5 km (37 min), söndag: 5 km powerwalk och 45 min styrketräning.

För övrigt: Lyckades tvätta 7 tvättar på lördagen. Bestämde mig nämligen för att rensa igenom handdukar, gardiner och sängkläder. En hel del ska kastas, väldigt lite sparas och resten skänkas till loppis - och det var  där det blev extra tvätt för även om det ska skänkas bort vill man ju att det ska vara rent!

Plockade och rensade även uppe på vinden i vårt förråd. Bar ned alla lådor med saker jag rensat bort för loppis eller liknande som sedan blivit att samla damm, så yay nu är lägenheten full med saker - men dessa ska även skänkas bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0