Påsken i Märsta

Jag och Mor åkte till våra "gamla trakter" under Påska - ja det kändes nästan så i alla fall. Vi har inte bott i Märsta, men min mormor, moster och morbror har bott där i många år vilket gjorde att många högtider och somrar har spenderats där. Vi räknade ut att det var ca 12 år sedan sist jag var i Märsta, i samma veva som mormor flyttade till Bångbro (sedan vidare till Köping och nu igen Märsta).

Det blev en liten släktträff kan man säga. Mor och jag bodde hos min Moster Anne och hennes sambo Sam. På påskafton dukade vi upp ett mini "Påskbord" hos mormor i hennes servicelägenhet. Fick då även träffa hennes f.d. sambo Leffe och min kusin Michael.

Riktigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0