Lite sen sist

Skola, kärlek och stök. Haha, ja det kan väl sammanfatta lite av vad som skett sen sist.

Skola, min kära vän Josefine har kämpat sig igenom sin C-uppsats. Och klarat det! Jag har försökt hjälpa till med lite feedback. Så till hösten sen kommer hon ta ut sin examen. Hell yeah!

Kärlek! Ja, en annan vän har nämligen gift sig. Ett mycket vackert kyrkbröllop och en lyckad bröllopsfest efteråt. All lycka till er!

STÖK! Ja, det är jag det. Kaoset i lägenheten har liksom inte hunnit fixats. Varje helg har varit inbokad och under vardagarn finns inte energin riktigt. Men nu har vi haft en städ och tvätt helg, så nån ände på skiten ser man väl. Men inköpslista måste göras (pengar sparas) så man kan få iordning på grejerna!

Annars jobb. Typ.

Förövrigt sånt som vi pratar tyst om... jag har spillt kaffe på min jobbmobil = skrot = ingen smartphone = snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0