Nytt år, nya tag...eller hur var det nu igen?

Ibland kan det ju vara lite sådär härligt att tänka att man får en nystart. Nytt år, nya rutiner, nya löften... Vi brukar vara ganska duktiga på att starta om på nytt. "Jag ska sluta röka! ....nästa år." "Jag ska börja träna! ....på måndag." "Jag ska måla om bordet! ....nästa månad." Starta om på nytt kan väl vara bra, nyttigt och välbehövligt ibland. Och att känna att man har något att se framemot, ännu bättre. Men varför ska vi alltid skjuta fram allt i framtiden? Gör det NU istället om det är något du VILL göra!

Oh well, är av samma skrot och korn jag med. Men kan vara något man har lite i bakhuvudet ibland.

Julsemestern Fas 2 börjar snart även den lida mot sitt slut. Neeeej. Det har varit skönt att bara vara, men lite svårt också...en del rastlöshet och en del oregelbundhet (att komma i säng i tid).

Träningen fick ju hängas upp på väggen i och med förkylningen, men lyckads komma igång igen alldeles efter jul. För egna rapportens skull:

Måndag 26/12 (annandagen): Löpning 4 km.

Tisdag 27/12: Kort promenad ca 3 km.

Fredag 30/12: Löpning 6,6 km.

Måndag 2/1: Styrketräning (överkropp) blandat med aerobic (Youtube) 40 min
(AJ mina stackars armar!).

Onsdag 4/1: Xbox Yourself fitness, cirkelträning med tyngpunkt
på styrketräning av överkroppen 30 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0