13 år and still going strong

Jag 14 år, han 17 år. Vi träffades på internet (hualigen). Aftonbladets chatt = jätte tufft och intressant. Internet fanns ju inte i varje hem då.

I söndags så var det 13 år och ännu håller vi ihop. Knorrar och knutor har det varit, men alltid något vi arbetat oss igenom.

På lördagen myste vi lite och jag bjöd på Limefilé (fläskfilé marinerat i limejuice, vitlök, soya, thaisås och kryddor), stekt och sedan kokat i sås på cremefraiche, soya och sambal oelek serverat med gnocchi. Till efterrätt blev det vaniljpannacotta med hallon.

På morgonen överraskade Mr M mig med örhängen och halsband från Pilgrim. Tack mitt hjärta.






Kommentarer
Postat av: josefine

ååå, vad härligt =) fina smycken det är kärlek de =)

2012-03-14 @ 13:28:31
Postat av: Jessica

Ja, det uppskattades mycket hihi... Kan det varit vår diskussion när vi firade din födelsedag tro... ;)

2012-03-18 @ 13:38:14
URL: http://rumbala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0