Middag, sjukdom, bebis och inbrott

För ett par veckor sedan så fyllde min kära vän 29 år. Det firade vi med middag, vin och öl. En hel del prat ända till kl. 03 på natten. Riktigt mysigt. Sen mådde vi kanske inte så mysigt dagen efter....

Min sambo Markus har lyckats dra på sig flunsan sen lördags. Sjuk och emlig. Dock feberfri igår eftermiddag så det går åt rätt håll. Jag har lyckats (än så länge) hålla mig frisk *peppar peppar ta i trä*

Arbetskamraten och hans sambo har fått tillökning av en liten Astrid (i onsdags, 7 mars). Grattis! Det ska bli kul att se lilla knyttet sen.

Under onsdagen lyckades även någon liten skit ta sig in på kontoret. Slog sönder entrédörren och stal MIN dator. Kostsamt, jobbigt och trist. Tur i oturen att det är "lugn" vecka nu. Sen är jag väl iofs glad över min nya fina dator... men tänk om jag kunde fått behålla alla min mail, mina privata foton, adressboken, ALLA inställningar.... Detta är mycket tidsförödande.

Nyaste tillskottet blev en iMac 27" med nyaste operativsystemet OS X Lion. Det ska tydligen finnas appar och liknande, så det är en hel del jag måste utforska.




Bild från Apple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0