Dags att inspireras

Nu när jag äntligen har internet (och gubben ligger och sussar) så passar jag på att surfa runt på några av mina favorit inredningssidor. Indiska har som alltid väldigt inspirerande sortiment.

image109
image105image107
image106

Härliga kuddfodral, underbart kakfat och en så söt lite trädgårdsstol i miniatyr.
Bilder från Indiska.



Väggdekaler är ju en riktigt fiffig idé. Och denna snygga kommer från Lagerhaus. Vilken matchar perfekt med hallonsaften jag vill ha, men ännu inte kommit iväg för att köpa. De har även fått in flera saker som har liknande mönster (plastmugg/tallrik, kuddar osv.)

image110

Bild från Lagerhaus.



Påtal om väggdekaler så såg jag att inreda.com har fått in flera nya wallies, och så har butiken även 40% sommarrea. Och reor, det är ju alltid trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0