Dagarna går

Det rullar verkligen framåt, och jag längtar nått enormt till våren nu när vintern och kylan har slagit till ordentligt. Högt tempo är det på jobbet också, och det är då jag trivs som mest. Men idag så blev det lite över min stress tröskel då jag fick in ett manus till en helside annons, där det står att korrektur måste finnas tillhanda under kvällen eftersom kunden ska resa bort imorgon. Då knakar det till, och inget blir bra i annonsen. Men det löste sig att kunden skulle kika på annonsen under helgen i stället, så imorgon får jag kämpa vidare.

Trodde jag skulle stå stilla i vikt denna vecka nu, det har ju varit så de senaste gångerna, varannan vecka still och varannan nått kilo nedåt. Men hade "klämt" ett kg till tydligen.

Viktnedgång just nu: -29.1 kg.

Kommentarer
Postat av: Siri

Shit, gumman! Nästan minus 30 kg! Det är ju helt otroligt! :) Hoppas att duhar det bra! Kramis

2009-02-20 @ 08:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0