Nu rör det lite på sig igen

Ja, som rubriken tyder på så har jag gått ned lite i vikt igen. Och det känns ju skönt, man blir lite insnöad och orolig när det tar stopp. Även om det bara är för en vecka. Skygglapparna sitter som de sitter och det är ibland svårt att se att det händer saker. Så jag hade en "klädprovardag" häromdagen då jag satt på mig "gamla" kläder som blivit en aning för stora och flaxade runt i dem framför spegeln ;)  Då i stunden hänger huvudet med lite mer.

Idag har jag också varit till barnmorskan och satt in en p-stav, detta eftersom jag inte litar på mina mini-piller till 100% nu efter operationen. Upptaget i magen är ju försämrat, och så kan ju även gälla mini-pillret, så varför chansa.

På jobbet har det kännts bättre, det har varit en intensiv vecka med jobb på två broschyrer och några visitkort och jag har mått bra av det. Sen är det annars lite andra grejer som snurrar runt om i huvudet, positivt kan det vara med babysteps. Men mer om det (kanske) nån annan gång.

Imorgon blir det i väg på kurs via jobbet. Vi ska besöka vårat tryckeri i Karlstad och gå igenom lite saker. Det ska bli kul, även om det nu lyckades infalla på min lediga dag :)

Viktnedgång just nu: -28.1 kg (-24 cm i midjan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0