Införskaffning nr 1

Så, imorgon bär det i väg till Karlstad för att hälsa på goda vänner. Och när jag ändå är där så ska jag passa på att ta mig en runda i stan och försöka hitta mig ett par nya byxor. De jag har hemma börjar bli lite väl för stora nu. Så det blir det 1:a inköpet under min viktminskning som jag måste ha!
I går hämtade jag också ut ett litet paket från Ellos. Fyndade lite på deras rea förut. Det blev 4 värmeljushållare (se nedan inlägg), 2 toppar, en cardigan och ett halsband. Måste säga att det var första gången jag köpt något i en mindre storlek i väntan på att komma i det! Till min förvåning så satt topparna skapligt bra redan nu, så om ett par veckor så! :)

Nedan en bild på halsbandet jag fyndade, jag gillar det iaf (också en smygbild på en av topparna):





Förövrigt så har jag hållt mitt "nyårslöfte". Vågen är fortfarande på semester i garderoben och får titta fram först på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Siri

Vad fint, gumman!

2009-01-07 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0