8 månader

Nu är det nästintill 8 månader sedan jag opererades. Någon uppdatering på hur viktminskningen i kg har gått kan jag inte ge, då batterierna i vågen ännu en gång är slut. Har inte tagit mig i väg för att köpa nya så det får vänta ett tag till - men tror jag står ganska still för tillfället.

Något annat jag kan uppdatera det är hur mycket i centimetrar jag har gått ned. Hittade några gamla mått som jag klottrat ned vid något av alla bantningsförsök. Enligt midjemåttet jag hade då så stämmer nog dessa mått ganska nära vad jag hade vid operationen. Så här ser det ut:

Midja: -28 cm
Överarm, vänster: - 6 cm
Överarm, höger: -12 cm
Lår, vänster: -15 cm
Lår, höger: -15 cm
Höfter: -29 cm

Detta ger allt som allt -105 cm.




Bild på mig, Sommaren 2008 vs. Sommaren 2009


Kommentarer
Postat av: Helena Karlsson

vilken skillnad Jessica! Fast jag har nog aldrig sett dej som du såg ut 2008, fick nästan en liten chock, för mej har du nog alltid varit.........Jessica.Kram

2009-07-12 @ 20:33:49
Postat av: Jessica

Ja, du är inte den första som säger det. Såg nog faktiskt inte själv hur stor jag egentligen var. Det är nu först när man har något att jämföra med som man ser skillnaden :) Kramar

2009-07-13 @ 14:12:34
URL: http://rumbala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0