Grattis på halvårsdagen!

För ett halvt år sedan så blev jag opererad. Nog går tiden otroligt snabbt.

Livet är såklart inte sådär rosenrött, men vad mycket bättre jag mår efter alla kilon jag gått ned. Lättare att röra sig, orkar med så mycket mer, lite bättre självförtroende - även om det svajar. Kläderna är det väl si och så med, det är inte lätt att få något att passa bra, särskilt inte om man inte är rik :) Mycket annat positivt har det även fört med sig, men det orkar jag inte radda upp här och nu.

De få nackdelarna har varit allt hår som rasat av, att huvudet inte vill hänga med, att magkatarren och ryggvärken kommit tillbaka (försvann ett tag efter open). Även dyrt med maten. Men såklart överväger fördelarna nackdelarna.

Idag väntar jag på samtal från opererande kirurg. Uppföljningssamtal om hur det har gått. Var även upp till vårdcentralen och lämnade blodprover under förra veckan inför samtalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0