Såna saker som gör en extra glad

Så idag kom äntligen mitt H&M paket. Unnade mig lite nätshopping, och faktiskt för första gången på H&M, iaf i mitt vuxnare liv. Brukar handla i själva butiken, men har aldrig beställt något från deras katalog/nätet. Men så var det några godingar som jag absolut måste ha därifrån, och när kommer jag egentligen iväg personligen till deras affär nästa gång?

Hur som helst, allt köpt på vanliga avdelning (ej BiB som alltid annars) - och allt passade.  Då blir jag liksom lite sådär extra glad i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: signe

Visst är det härligt när det kommer paket!:) Jag fick oxå nyligen paket från HM...med pastelliga kläder! :) Tack för din snälla kommentar om min keramik! Trevlig helg! Kram :)

2009-05-29 @ 15:02:23
URL: http://de-signe.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag måste nog också börja näthandla...men inte kläder utan dessa underbara förvaringssakerna jag visar på min blogg.



Grattis till minskad klädstorlek.



Kram Maria

2009-06-02 @ 22:25:41
URL: http://marai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0