Senaste

Nu är det helg igen och jag kan pusta ut lite. Har haft besök från en go vän, och slappat med kaffe och Robinson här under kvällen.

Sambolös har jag varit på lång tid nu, den ursliga magsjukan han åkte på höll i sig i nästan 2 veckor! Men igår kunde han äntligen få komma hit igen, kan lova att han hade besöksförbud där innan. Valborg var som sagt lugn, och 1 maj tillbringade jag hos mamma där jag fick träffa nyaste tillskottet i familje, vovven Milo 2.5 år. Hjälpte även till att gräva upp det sista i trädgårdslandet. På lördagen sen (förra helgen då) kom 2 vänner från Karlstad och sov över. Så vi hann tillbringa kvällen med vin, morotsstavar och dip med lite andra vänner - sedan utgång med massor av dans.

Veckan har annars varit tillbringad till jobb, jobb och åter jobb. Och nästa vecka är det 3 foldrar, 1 meny och lite annat som ska bli klart. Sen på onsdagen tar jag helg. Det ska bli skönt, för sen kör det igång ordentligt på jobbet med två stycken utgivningar på raken + en mässa under Pingst/Mors dag helgen. Så det blir intensivt, men förhoppningsvis kul.

Vikten var den helt svajjig under veckan. Jag gick upp 1½ kg, gick ned sedan ½ kg så jag stod + 1 kg, sen nu har det och lite till droppat av. Har bestämt mig för att fr.o.m nu väga mig varannan vecka, och då blir nya vägningsdagen på lördagar. Så:

Viktnedgång just nu: -35.9 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0