Men vikten då?

Japp, dålig uppdatering om viktminskningen. Varför? Tja, det har helt enkelt inte funnits så mycket att uppdatera då jag hamnat på en platå just nu. Trist såklart men jag har för en gångs skull inte hakat upp mig så mycket på det. Jag har vägt mig lite sporadiskt, för att hålla lite koll. Pendlat upp och ned mellan 2 kg och nu hade jag landat på -1 kg sen förut, så nej tyvärr exakt 50 kg har jag inte gått ned ännu :(

Däremot mätte jag mig lite här idag och kan stoltsera med att jag har minskat med -40 cm i midjan!
Och jag har gått ned 17.2 BMI-enheter.

Så ja, jag är nöjd. Det går fortfarande nedåt men det rasar inte. Precis som det ska vara. Har också köpt en Crosstrainer nu (yay!) så nu får jag röra på mig lite mer, och det känns härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0