Utmanat gubben

Vid januari/februari-brytningen när jag vägde mig så ställde även gubben min sig på vågen. Vi skrattade lite när vi upptäckte att vi vägde exakt lika mycket. Senare under kvällen så kom jag på en lite utmaning. Vem av oss hinner gå ned 10 kg först? Med slutdatum den 32 maj. Nej, det är inget bantningsrace eller liknande. Utan mitt sätt att kicka igång min träning (crosstrainern) och även mitt sätt att få igång gubben dels att äta mer och oftare och även börja röra på sig. Så resultatet hittills?

Jag: - 4 kg (- 51 kg sedan op)
M:  - 3.3 kg

Evighetslång förkylning har gjort att det inte blivit träning för någon av oss på senaste tiden, men snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0