Alternativa

Gnällde ju om att förrförrförra veckans träning inte var direkt tipptopp.

Förrförra var väl inte bäst heller:
Tisdag 29/11 -  bodyworkout (cirkelträning) via youtube med koncentration på överkroppen. Man tränade med hantlar i nävarna genom hela passet (träningsvärk, ja!) 45 minuter.
Onsdag 30/11- löptur 3,1 km.

Förra veckan:
Måndag 5/12 - Roddmaskin 20 min.
Onsdag 7/12 - Roddmasking 30 min.
Lördag 10/12 - Träning via Kinect, cirkelträning 47 min.
Söndag 11/12 - Promenad ca 4 km.

Det gäller att köra alternativ träning nu när det är isgata ute. Löpningen ska jag försöka med igen när det finns ett lager packad snö ute. Kanon då att ha roddis hemma + Kinect.


Det är inte lätt att alltid få ihop träningen när det är högsäsong på jobbet. Slutar jag kl. 18 är jag hemma runt 18.30. Plockar med grejer och kommer igång med maten runt 19, maten klar 19.30-20.00, sedan ska man äta OCH smälta maten en aning innan man kan träna.... då skiter det sig. Har jag tur och slutar 17 och allt rullar på, då brukar det fungera finfint... men det blir lätt oregelbunden träning. MEN all träning är ju ändå bra, även om den är lite oregelbunden ibland eller hur! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0