Snabbt avstamp.... 3 år också

Gör ett snabbt avtryck och konstaterar, ännu en gång, jag är en av de sämsta bloggaren någonsin. Har tappat rutin helt och hållet på att skriva. Nytt projekt - daglig insikt i Jessicas ordinära liv?

3 år sedan operationen har passerat, mina känslor är ungefär som när jag firade "500 dagar som opad" (läs här).

Livet annars? Ja, jag jobbar på samma ställe som förut med samma som förut = kul och samtidigt lite tråkigt. Bor i samma lägenhet med samma gubbe. Ni ser, inte mycket ändras!

  • Glasögonen har jag inte riktigt vant mig vid, men florerar med tre olika par.
  • Dricker kopiösa mängder från jobbets kaffemaskin som i sin tur ger mig sur mage.
  • Motionerar, jag faktiskt. 2-3 löppass i veckan och lite styrketräning då och då.
  • Viktnedgången, stenfast. - 55 kg, känns som jag fastnad där. Fast måste ned 20 kg till för att kallas "smal".
  • Jag är fortfarande rökfri, snart 11 månader (gubben likaså) VI ÄR DUKTIGA!
  • Knegar på med livets berg o dalbana.

Yes, thats me.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

daglig update vill ja ha!

Tack för ditt pepp. det behövs! <3



Kör hårt. du 20 jag 24.. nu jävlar jessica :)



KRAMAR!

2011-11-10 @ 16:36:21
URL: http://thatptuttlisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0