April april

17 dagar in i april. Lite sol, lite regn och lite snö - som det brukar kunna vara. "April april" - du skulle ju träna.... ja, ungefär så känns det. Men visst har jag försökt, lite iaf.

OM NI VILL HA TRÄNINGSVÄRK - kör då Billy Blanks Tae Bo avancerade workout på cirka 55 min. Funderade lite över varför ej cd 1 och cd 2 var med, men såg att det var två fullständiga workouts på cd 3. Startade och blev slut direkt  hahaha, halvvägs in förklarade ledare "Detta är den avancerade versionen - om du ej är så tränad börja med de andra". AHA, cd 1 och cd 2 antar jag? Envis som man ibland kan vara så körde jag hela passet, dock ej fullt till 100% = aj aj aj.


Sedan sist:

Tisdag 3/4: Cirkelträning ca 25 min (Jillian Michaels 30 day shredder, Level 2)

Onsdag 4/4: Löptur, 4.2 km (Modifierad Hälsans stig)

Måndag 9/4: Cirkelträning ca 25 min (Jillian Michaels 30 day shredder, Level 3)

Onsdag 11/4: Cirkelträning ca 25 min (Jillian Michaels 30 day shredder, Level 1)

Söndag 15/4: Tae Bo, advance workout 1. ca 55 min.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0