Lite har jag lyckats...

...att röra på baconet, även under sista semesterveckan (och första arbetsdagen)!


(Torsdag 5/1: 10 min träning innan vi åkte till Köping,
utvärdering hur "långt" jag kommit via Yourself Fitness på Xboxen)

Fredag 6/1: Yourself Fitness, cirkelträning, 30 min
varav 15 min kondition och 15 min styrka mage/rygg.

Lördag 7/1: Yourself Fitness, cirkelträning, 45 min varav
15 min kondition och 30 min styrka ben/rumpa.

Söndag 8/1: Yourself Fitness, cirkelträning, 45 min varav
15 min kondition och 30 min Yoga (flexibilitet).

Måndag 9/1: Yourself Fitness, cirkelträning, 30 min kondition.

Idag hade jag tänkt ta en vilodag...men funderar nästan på att köra ett pass innan maten... Den som lever får se. De säger väl att träningsvärk botas av mer träning? För det känns som jag konstant har ont någonstans nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0