1 329 dagar

7 november 2008 opererades jag, idag är 1 329 dagar sedan det datumet. Vad tiden går. Jag gick snabbt ned i vikt i början, sedan har det gått långsamt och det går långsamt, så långsamt. Senaste 1-2 åren har jag varit still i vikt, förmodligen beror det på att jag slutade röka (får vara glad att jag inte gick upp).

Nu hade jag i alla fall gått ned 1 kg till, dock vet jag också att jag byggt en hel del muskler på senaste tiden.

Viktnedgång: -56 kg
BMI: -20,1 bmi enheter
Klädstorlekar: 5-6 storlekar (från strl 54/56 till strl 44/46)

Enligt BMI skalan bar jag från början på 75 kg övervikt. Och jag har nu gått ned 75% av min övervikt, vilket ligger i enlighet med statistiken efter en GBP op.

Jag är just nu 4 kg från min målvikt som jag satte vid op, 14 kg från vad jag egentligen vill väga och 19 kg från "smal".




Mitt legitimation som jag skaffade bara någon månad innan open.




Träning sedan sist:

Måndag 25/6: Löpning, 3.46 km
Onsdag 27/6: Cirkelträning ca 50 min (Jillian Michaels banish fat Youtube)
Onsdag 27/6: Powerwalk, 5 km




Kommentarer
Postat av: Eija

Min älskade gulligullgumma....fin har du alltid varit, och kommer alltid att vara vad som än händer...men jag är så glad för din skull, ser ju att du mår så mycket bättre nu både fysiskt o psykiskt......puss

2012-06-28 @ 14:00:41
Postat av: Jessica

Tack min fina mamma! Pussar

2012-06-28 @ 18:04:56
URL: http://rumbala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0