Finished finito

Hell to the yeah baby!

I söndags körde jag sista passet med "30 day shredder". Det blev sammanlagt 4 vilodagar, vilket jag tycker är helt okej då jag inte köra deras program egentligen (med dieten + träningen).

Utvärdering: Kanonbra pass. Du får en genomkörare av hela kroppen, intensivt på kort tid = riktigt bra när man inte har "tid". Kommer fortsätta köra passen då och då.

Det negativa är ju såklart, samma pass 10 ggr på raken SLITER! Under Nivå 1 fick jag mycket ont i mina inre vadmuskler och under Nivå 2 var det axlarna - ajaj de gjorde riktigt ont ett tag. Under Nivå 3 är det mycket axlar också, men inte samma slitning.

Så sedan sist:

Måndag 19/3:
Nivå 3. DAG 25 (ca 25 min intensiv cirkelträning)

Tisdag 20/3: Nivå 3. DAG 26 (ca 25 min intensiv cirkelträning)

Onsdag 21/3: Nivå 3. DAG 27 (ca 25 min intensiv cirkelträning)

Torsdag 22/3: Nivå 3. DAG 28 (ca 25 min intensiv cirkelträning)

Fredag 23/3: PAUS. Födelsedagsfirande.

Lördag 24/3: Nivå 3. DAG 29 (ca 25 min intensiv cirkelträning)

Söndag 25/3: Nivå 3. DAG 30 (ca 25 min intensiv cirkelträning) + promenad 4,5 km.


Tisdag 27/3: 30 day shredder, Nivå 1 (ca 25 min intensiv cirkelträning) (Nu när jag provade på nivå 1 igen så märkte jag att konditionsbiten och liknande inte alls var så jobbigt - tyvärr är dock styrkan my killer, där känns det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0